Tuesday, June 16, 2015

#siTua yang yakin..


Al kisah
cik norro: Kak...ko g kenduri umah kak **** esok?
Kak aja: Pegi..dgn adik...ko?
cik norro: aku pegi insyaAllah..ak nak bwk mak n adik aku tapi ak cek msg takde pulak dia sebut bwak sekeluarga serba salah pulak nak bwk family..haha
Kak aja: haah la....dia xde sebut..cancel adik ak tak payah ikut!
Cik norro: ko ada ajak kak ila x?
Kak aja: xde..dia nak balik kg..
.
.
.
(dah balik kenduri aku msg kak ila)
Kak ko dah kt kg ke?
Kak ila: kg mane??aku ada kat umah ni haa....
Aku: haaaaahhhHHHh??????

Haha..kak aja..kak aja..kalau si tue farniza mustafha ni kan...memg gini...yakin je die!!heish
.
.
.
.








Disekitar majlis kenduri kendara
Hihi...bukan salah tuan rumah pun tak ajak sekeluarga..tuan rumah ada hak dan ada kemungkinan jugak dia terlupa or tak perasan..tiada niat lain ok...cuma nak cerita situa yg yakin tak hengat tu..haha..

P/s: tapi memang penting pun..kalo nak p kenduri pastikan yg mengajak ada sebut bwk la sekeluarga..kalau tak de sebut jgn la bwk..datang sorg je la..atau nak dtg sekeluarga bleh gak..tp xbleh la makan..hehe..nganga je la eh :p


No comments: