Sunday, June 21, 2015

Today is my Birthday :)


assalamualaikum semuaaaaaa
(bajet ok macam ramai nau 'semua' tu..hehe)
so sebelum terlambat cik norro nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua kaum muslimin dan muslimat  :).. Puasa tak??mestilah puasa kan..hehe so ni ari adalah hari pertama cik norro berpuasa di bulan ramadhan untuk tahun ni..walaupun orang lain dah mula berpuasa 3 hari yang lepas...aku je yang lambat baru nak start posa ni ari..huhukk..nak buat cemana kan..(hehe bersyukur sebab itu tandanya ak wanita yang normal..alhamdulillah!!)
so it was a good start for me..celebrating my birthday this year with first day of fasting for myself during Ramadhan AlMubarak!!Alhamdulillah..it was like...errr may b once in a lifetime kan? bukan selalu dapat peluang macam ni..selama genap 28 tahun hidup ni..so ini la first time dapat merasa sekali berpuasa di hari lahir sendiri di bulan yang mulia bulan Ramadhan..semoga Allah akan memberi keberkatan dan keinsafan kepada aku dan juga kehidupan aku di dunia dan akhirat. Amin!
Ok jadi hari ni cik norro macam biasa rutin harian cek email! agak teruja sebab bila cek email dapat wish dari 


1. Alumni UMS

 2, Yahoo 

wakaka...si Alumni UMS ni ak teruja gak la..rasa macam dihargai sangat. So..thanks Alumni UMS for the birthday wish..hihihi..tak sangka wei..it was a good effort and #kipidap yaww!!hihi..dan yang kedua tu en. Yahoo..yes...peminat setia okeh..dari jaman2 skolah menengah  dulu lagi.. en.Yahoo adalah 'orang' yang setia yang kerap dok wish happy birthday kat aku setiap tahun tanpa gagal..siap hantar kad yang bervideo lagi..kumbang tu boleh gerak2 ok..siap ada music bagai..ohlalala..so suuwitttt..hihih no matter what happen,.no matter how busy u are yahoo..uve never failed to wish me happy birthday..Tq
hihih..ok jangan kata aku gila eh!!sebenarnya ada jugak yang wish kat aku kot fb..tapi thru message je la..sorry ek..sebab aku dah setting beberapa hari yang lalu siap2..nobody can write on my timeline..bukan apa..aku tak berapa ada masa nak mereply kat timeline tu satu-satu (perghhh bajet gila ramai org nak wish kat ko??!haha)..maafkan saya..tapi ya benar..aku memang selesa begini..jadi mana2 yang rasa hampa tak dapat tulis kat wall fb aku tu..jangan kecewa okeh! aku mintak maaf :p 
lagipun bila ada yang pm aku kat fb..maksudnya kau tau dia benar2 ikhlas nak wish kat aku..bukan sekadar tengok reminder then tulis sekadar tulis..u got what i mean??ok la pandai2 la nak hadam sendiri eh apa yg aku cuba nak sampaikan. kot mana pun..terima kasih atas ucapannya. :)

so Norrohaniza Abdul Rahim...happy birthday to you..semoga akan menjadi insan yang lebih matang..lebih sabar..lebih penyayang..lebih baik dari yang sebelum ni..dan lebih berjaya..cikgu yang lebih bersungguh..anak yang lebih solehah..bakal isteri yang lebih baik (ehh tiba2..haha) amin!
Sempena di bulan yang baik di bulan Ramadhan ni akan menghadirkan berjuta kebaikan dan kejayaan untuk cik Norro supaya dapat dikongsi dengan insan disekeliling. Amin 

 Terima Kasih Allah :)

No comments: