Sunday, February 27, 2011

tunjuk ajar ku seepot!


pernah x korang menyampah tengok rancangan TV?
haha menyampah pulak aku tengok pemilihan peserta2 rancangan realiti tv ni
terlampau banyak drama
sikit2 nangis
sikit2 nangis
lempang kang...nak jadi penyanyi ja pun

saya berusaha gigih la..
pas tu mula la kait dengan hidup susah la
adik beradik ramai la
semua lah dia nak kait
kadang2 rasa macam nak meraih simpati pulak
ishk..ishk..ishk..

yang aku ni pulak
apasal nak emosi xtentu hala?
pelempang nak?
haha bukan lah ape
semualah nak jadi artis..
yela sape xnak popular kan

cuma kadang-kadang terfikir
tak ke membimbangkan
bila artis pulak yang jadi idola budak2 zaman skarang ni?
rasanya bukanlah budak2 je
mak budak pun same je
termasuklah aku..huhu
eh tapi aku bukan mak budak ye :)

korang x risau ke?
atau korang rasa
ahh biarlah..xde kaitan dengan aku pun
janji gaji aku tetiap bulan masuk
kan?

apa2 hal pun
tak salah berhibur sebenarnya
tapi perlulah dengan cara yang betul
bak kata lirik lagu kumpulan raihan ni

Berhibur tiada salahnya
Kerna hiburan itu indah
Hanya pabila salah memilihnya
Membuat kita jadi bersalah


senyum semua nak amik gambar ni! ;p


No comments: