Thursday, February 10, 2011

semalam..itu semalam..


..bangun pagi..
..iron baju..
..iron tudung..
..mandi..
..solat subuh..
..pakai baju..
..pakai tudung..
..p sekolah dengan yakinnya..




semua aktiviti diatas dilakukan dalam keadaan mengantuk sebab 8bulan bangun lewat
8bulan boleh kira dengan jari tak tidor lepas subuh
8bulan boleh kira dengan jari iron baju n tudung


hasilnya
berada dalam keadaan yakin semasa mengantuk
.
.
.
.
.
.
.
sedang duduk membuat kerja di bilik guru
eh eja..ko pakai tudung terbalik eah??


sekarang aku dah tahu kenapa abang pejabat tengok aku senyum2 kambing T_T





nasihat aku : jangan curi-curi tidor semasa bersiap ke sekolah



8 comments:

yanaizwan said...

hahahahahaha..........bole x nk glak byk2 kt hg :p
ape la hg buat pas ditegur sedemikian rupa

norrohaniza said...

huhu..ak xmampu nak buat apa..aku tengok2 jam dah pukul 1petang masa tu..dah nak balik pun..hahah..

zUraiDa aWaNg mat said...

eh, ang smpat nganggur 8 bulan kaa weh? makna nyer aku tak cukup hebat dr ang laa kan? baru 6 bulan..haha

terpikir plak aku, nnt keje aku pon mesti cam ang, sbb aku lepas subuh pun tidoq balik. gosok baju pagi? hareemmm x penah buat..

hhahah..per2 pon, all da best in your life as a teacher...kekke..
jadi lah mcm yankumi dlm drama jepun Gokusen tuu..mesti anak muurid ko syg ko lebih..kekeke

mwah3...

yanaizwan said...

aku rs student hg pn mst cbuk mencerita kan kisah ckgu norro dorg pkai tudung terbalik :p

nsb bek hg x mekap...kalo x, hg p buh lipstik kt mata sbb ngntuk sgt hehe

norrohaniza said...

haha cheda...kira ko xsampai tahap mester as penganggur lagi..xboleh celen aku lah..hahah perli ak nampak!!
kalo ko keje nant cheda..ak rasa mayb ko akan pakai slipar jepun masuk office kot??heheh

norrohaniza said...

izwan..ak pun xtau la student ak perasan ka x...hahah...weihhh kalo boh lipstik kat mata tu bukan tahap mengantuk dah..tu tahap memg tidur sambil sapu lip gloss..hahah!!ko ada pengalaman eah izwan!! ;p

missrivebell mumun said...

mak aih, bukan kau selalu ka mcm tu eja?

norrohaniza said...

mumun!!haha ko jgn lah pecah lobang..hahah