Wednesday, November 30, 2011

liyana shazwani mohamad kawin sudah ^_^


cikgu norro datang lagikhhh
apa punya ejaan la kan
ok xmau story merapu
kali ni nak straight to the puuuintt
hehe

kira jumaat lepas cikgu norro dah habag dah nak p peneng kan
p kawan cikgu norro kawin
haruslah speaking utara sket

aku p satu kereta ngan lela
berkurun lama menunggu sampai pun lela kat umah aku
semenjak subuh ak dah bersemangat nak p peneng nih
tunggu..punya tunggu punya tunggu punya tunggu
naik pudar dah semangat nak p peneng
maka tepat jam 4.57 petang..kami gerak dari gopeng..hehe (hyperbola sat)
maklumlah lela ni orang penting kat umah dia..
settle kan suma urusan baru dia dapat keluaq rumah dengan aman jayanya..huhu

sampai peneng dalam pukul 7.30 malam..
boleh tahan laju gak cik lela ni drive..
alhamdulillah selamat sampai :)
keluaq tol ja masing2 xtau alamat rumah pengantin..terpaksalah menyusahkan pengantin mai jemput kat tepi highway kan..huru hara btoi kami ni..hishhh

oklah tadi banyak idea nak cerita..
tup2 xtau nak tulis apa..
boh gambag cukup la..

makanan kena atuq mcm ni.senang sapa2 nak makan.sebenarnya makanan ni sgtlah membantu.dua2 ekoq mengantuk tym otw p peneng tu.tau2 la travel pas asar ni.so singgah R&R mana tah beli jajan nak kunyah.dia kalau co-pilot ngantuk xpa lagik.nih skali dengan driver dia ngantuk.bahaya okeh.so makanan kena ada.senaman mulut.hehe

ni malam berinai.kesian yana.dah la kalut kena p jemput kami kat tepi high way lagi..seb bek sempat dan seb bek mamiiiiii dia xhingaq..hehe

okeh.ni la dia pengantin lelaki.nama manja dia din.haha.rilek ja.tapi dalam hati sapa yg tau kan..debor.debor.


ni pulak yana.lagi rilek.lepas ja slamat menikah.baru lah dia cerita.masa nak akad tu tangan kaki dia sejuk2..haha nasib ko xpengsan yana.

alhamdulillah.selamat sudah.sah sudah si yana jadi isteri..uhuuuu terharu..(tiba2)

okeh.hat dua orang ni xpayah cerita la kan..haha ak xtau pasai pa ak tunjuk like!!


nampak?menyibuk kan aku.org dok solat sunat pas nikah.aku plak??ishk..

perasaan yg xtau.masa ni rasa sedih pun ada sbb lepas ni dah xboleh nak merapu sgt ngan yana.tapi of kos la sangat gembira sbb yana dah jadi isteri org.namun objek kaler purple kat blakang tu.kami anti!!mulut mcm longkang.dalam masjid pun jadik.huhu

ahhh..syoknya yana..kawin sudah..
mak cik coklat.mulut longkang 2. terpaksa sound dia direct.sbb xboleh tahan dah. haha..lepas tu memang aku puas hati >_<

tadaaa...cantik kan? :)

ni dah sampai tempat sanding

pandai ko tepung tawar kan lela!haha mcm menakutkan je gaya ko tu weh.

ok time aku.control la..haha padahal sama ja ngan lela.bukan reti pun.main tabur ja.

ok ni antara suasana tempat kenduri

ok.kami ni memanglah sangat huru hara.haha buat malu btoi.

dekat jambatan yg menghubungkan antara tempat makan pengantin ngan tempat sanding.bestlah.pandai mak yana pilih tempat. :)


oklah cukup stakat tu.tahniah buat yana n din. semoga berbahagia sehingga akhir hayat.dan dimurahkan rezeki diorang.dan kepada izwan...xsempat nak amik gambaq ngan dia.sbb dia cepat sgt nak balik..maklumle...datang ngan ehem3..hehe hg hutang aku satu cereta weh..ngee..trima kasih kepada yg sudi membaca entry ni.last but not least..aku sgt2 bersyukur dikurniakan sahabat yang sangat2 baik dan selalu ada dengan aku tym aku susah dan senang..alhamdulillah..
sebak pulak tetibah..hishhh
.
.
.
.
dan tiba2 entry ni jadi panjang.huhukk..padahal mula2 td aku xtau nak tulis hapa..ishk3.



2 comments:

liyana izwan said...

eja oh eja...here i come....huhu aku sedih x dpt sembang2 ngn hg n yana.. maklum la dtg ngn org....die nk balik awal, aku terpaksa ikut....hg nk tau cte ape weh...aku x dak hutang cte ngn hg pn okey :p

norrohaniza said...

tu la pasai..ak baru sampai kot tym tu..nak sembang lama pun xdapat..huhu dapat tau sket2 ja..jgn buat xtau..cerita panas lagi sensasi la..cemana hg boleh bertukaq status?huhuh...tabah la izwan okeh..xpa wei..aizat tu hensem..apa lagik..ngorat aa wei..ak doakan suksess..heheh ;)