Thursday, October 6, 2011

tegang urat tengkok


arghhhh!
tegang gila urat tengkok aku ni
skarang ni aku tengah siapkan data2 emis
emis tu data2 guru semua kena ada kat dalam sistem emis ni
so kementerian akan pantau dari emis je la
kalau dorang nak tau maklumat2 cikgu
p korek kat emis
so skarang ni dorang ppd dah bg info
sila kemas kini emis untuk bulan 10 ni..

dan akulah orang yang bertanggung jawab nak kemas kini emis ni
dah jadi macam kerani pulak....huuuu T____T
sedihnya
disaat2 orang lain dah balik rumah makan nasik lauk ayam masak merah
bermain2 bersama2 anak2 mereka yang comel..dan suami mereka yang hemsem
aku dok kat skolah lagi buat benda ni semua.....huwarhhhhhh
mentang2 la aku belum ada anak2 yang comel dan suami yang hemsem
depa bagi aku buat kerja ni...

apakah!
huhuh

syoknya jadi budak2..tak payah tagang2 urat tengkok T__T

No comments: