Thursday, October 27, 2011

habit students



okeh.
hari ni aku tekad nak berpoya2 kat laman sosial
al maklumla dekat 2 minggu menggila buat keja data
betulkan ralat emis betulkan ralat opmen
prepare mesyuarat jmps..ya mesyuarat JMPS
memang macam nak gila aku mikir
apa ak nak kena buat..gila kau
kalau xprepare bebetul mau kena kerat doblas ngan pengetua..huhuh T__T

ok2 xmau crita yang tu
ari ni cikgu norro nak cerita pasal students
mula2 nak cerita pasal students yang ada habit
asal aku masuk kelas ja dia mesti akan passing kat aku seketul gula2
haha sweet kan?nampak macam sweettttt sangattttt
tapi dia bg kat aku gula2 yang mula2 isap masam dan kemdian baru gula2 tu akan turn jadi manis..
bekerut2 muka aku tahan masam gula2 tu
tq :P

ada jugak yang bg biskut
yang ni slalu waktu jadi warden
bila aku pusing2 bilik prep
masuk jap pusing2 cek bebudak ni prep ke x
cikgu..cikgu nak biskut?
aku ni tolak batu ngan kayu je
yela org cakap rezki jgn ditolak kan
xbaik..hehe
setin bisku abis kami kerjakan..
ok tipu je
sepaket je okeh :P
ada yang bg coklat
duduk2 ajar addmaths kat asrama
jap g budak ni datang
cikgu nah coklat.. :)
dalam hati
gemuk la aku macam ni
heheh
tapi sedap coklah tu
tq2

ada yang lebih sweeeetttt
kasi aku gula2 asam jawa!!
nama aku nak beli gula2 asam jawa ni
memang tak la
pegang asam jawa pun ak geli
hehe
tapi aku amik gak la
orang bagi xelok buat muka
students ni masa aku masuk kelas last week
bawak ketas jawapan addmaths dorang
sajokkk je datang depan...
cikgu..nah..perisa asam jawa
muka cekgu macam tension je cek jawapan kitorang..
hahah memang tensionnnnn pun!hehe
arigatou sedap gak asam jawa!!
hehe :)

aku bersyukur dan rasa beruntung students aku semua baik2 dan dengar kata
walaupun kenkadang diorang ni macam2 perangai dia
tapi menyenangkan hati
rasa macam hari2 nak masuk kelas
wahhh over gitewww!hehe

tapi biasala budak2 baru nak besar
memang macam tu la perangai dia
even aku dulu kat skolah perangai lagi teruk dari ni..hehe
peace!

the sweets..asam jawa xsempat nak amik gambar dah abis aku telan


No comments: