Wednesday, March 28, 2018

S.E.T.A.H.U.N

assalamualaikum..saje la cikgu norro post entry ni, nak simpan sebagai kenangan di masa hadapan. kenapa tajuk entry ni setahun? sebab dalam masa setahun ni macam macam yang jadi, suka, duka, keliru dan macam macam lagi perasaan yang susah untuk cikgu gambarkan. hidup ni penuh dengan kejutan dan tak boleh nak kita jangka apa yang Allah dah pun aturkan untuk kita. keputusan dah pun dibuat, dan jugak dah pun dilaksanakan. dah tak boleh patah balik. apa yang boleh dan kena buat sekarang ni ialah...amanah yang Allah bagi ni kena la jaga baik baik, usaha untuk jaga baik baik, doa semoga Allah jadikan ini pengalaman yang terbaik dan boleh dijadikan bekalan yang terbaik untuk bawak jumpa DIA nanti di masa perhitungan amalan kelak.

sedikit personal entry ni, tapi tak ape lah..cikgu share la sikit :)

bermula dengan ini..28 mac 2017
masa ni, aku cuma niat nak tolong sepupu yang tengah bercuti cari kereta sewa untuk adik ipar dia
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

3.3.2018
dalam masa tak sampai setahun, ini la hasil dia.

dalam masa tak sampai setahun tu jugak banyak perkara yang kami gaduhkan

ntahla ini sesuatu yang normal atau pun tidak..huhu


ini la suami saya :)
korang tolong doakan
semoga Allah panjangkan jodoh kami, kurniakan zuiat yang soleh dan solehah, dimurahkan rezeki, dikurniakan kehidupan yang bahagia dan mendapat redha Allah di dunia dan akhiat.
hidup bahagia hingga ke syurga

ini imam yang saya pilih, dan yang paling penting, ini imam yang saya selalu doakan supaya Allah pilih dan anugerahkan kepada saya supaya dapat bimbing saya dan anak anak ke jalan yang Allah redhai.

hubby,
together, we can get through anything
sayang love you so much :)
-happy anniversary hubby-








No comments: