Monday, June 25, 2012

kata kau



kadangkadang bila tengok kawankawan mengeluh kat facebook
aku pun turut mengeluh gak
haha
awat ingat ak nak cakap ak cool ka?
tadak pasai

ada yang sedia dokter dah
mengeluh nak jadi cikgu
sebab keja senang
puiiiii
ada yang dah sedia cikgu 
mengeluh nak jadi dokter
sebabbbbb gaji banyak?
ceitttt
nasib xdak kawan yang sedia jadi cleaner
kalau ada
agaknya dia harap dia dapat tukaq gheja jd retis apa
jadi cleaner susah woooo
huhuh

ak dok tengok makcikmakcik cleaner kat skolah
sikit punya sibuk
pagipagi lap cermin pintu pejabat
sapu lantai
pas tu mop
pas tu orang dok lalulalang kot situ
pijak lantai basah
kotoq balik
xka rasa siasia ja dia mop?
huhuh
tibatiba aku emo pulak

bukan apa kesian kadangkadang nak pijak lantai tu
tapi  nak buat macammana kan..
kalau aku ada sayap boleh la aku terbang dalam seinci dua ketinggian
supaya xpijak lantai basah bersinar tu kan
ni paling maximum pun yang aku bleh tulung
jalan jengketjengket ja la atas lantai basah tu
dengan muka bajet tak akan mengotorkan lantai tu la
hehe

xkisahla keja apa pun...
janji kita latih diri untuk ikhlas
sebab ikhlas ni Allah ja yg tau
yg dok kata 'xpa sy ikhlas saya ikhlas'
xpayah la wei
sebab bg ak ikhlas ni Allah ja yg tau
kadangkadang kat mulut cakap ikhlas
padahal dalam hati dok merungut xhengatt
lagi baik diam
xperlu kata apapa

hmm oklah 
hari ni skolah aku cuti peristiwa
sempena sabtu dan ahad kena mai skolah
tengok budak teloncat atas pentas (#_#) 

aku pulak xberapa nak peristiwa sangat la
pagi lagi dah kena p sekolah hantaq data
maklumla i kan cikgu data
hujunghujung bulan ni 
nak kena hantaq data EMIS
ceittt
habis separuh hari kat skolah ja T_T
sabor je le

tapi nasib la hari ni gaji
terubat sket rasa
sapa x happy wei 
hari gaji adalah hari yang paling menggembirakan
tapiiiiiii
elok esoknya ja
percayala
hampir muflis sudah hehe
setuju tak?
(^_^)

No comments: