Sunday, July 3, 2011

larian 1 murid 1 sukan



wallaaaaweiii...
3 minggu xhupdate blog dah rupanya
rasa macam baru sat td ja update
huhukk
*
*
*
aku sangat2lah nak update blog
tapi memang xsempat
kerja yang menimbun2 tu..ishkkk
yeke?? xla menimbun sangat
tapi busy tu yela
xsempat nak bersoaial pun
sadisss

so hari ni aku mulakan dengan cerita
cikgu norro yang daif lagi naif

bermulanya kisah
larian 1 murid 1 sukan (1m1s) serentak seluruh malaysia
*
*
*
naik2 kat pejabat nak punch kad
eh ada pemberitahuan la
baca punya baca
lekat la nama aku jadi hakim penamat
untuk acara balapan pra-sukantara selepas larian 1m1s
aisehhhhh..hakim la pulak..('',)


xpala..cek2 lagi nama ketua kak.J******
wallamak cantikla..keje ngan akak ni (cakap dalam hati)
cepat2 lari p padang cari kak ketua

tekedek2 lari..kak..kak
saya bawah akak tau jd hakim penamat
apa keje kite nanti ea??
kak.J****** : ohh..xde ape..nant kite bg CAKE dengan students
wahhh..ak pulak dalam hati..syoknya budak lari kalau menang dapat CAKE
mcm ni aku pun nak lari
dah la lapar ni..sedap gak kalau dapat menang CAKE
pastu xpuas hati aku tanya lagi
*
*
*
aik..dapat CAKE ke kak??syoknya..
muka kak.J senyum kelat ja ak tgk..
ak ingatkan dia begurau ka apa..cakap dapat CAKE
xpalah
end of discussion nak p lari 1m1s
*
*
*
selesai suma sudah
kak.J datang bawak tapaware
ni dalam ada isi CAKE
senyum2 pasing benda tu kat ak
ok..comel gak CAKE ni..
last2
bila aku bukak tapaware
ak rasa betapa bengap dan ak baru sedar yang ak memang slalu blur
inilah CAKE yang dimaksudkan



so this is tha 'CAKE'


apasal la xcakap nombor lepas lari ja
kan senang..hahah



2 comments:

Rossnie said...

akak pun jd hakim penamat gak..burn gila dah ni..uhuh..sadis2

norrohaniza said...

haha..samala kak..burn takhengattt dah ni..xtau la bila nak cerah balik sikit kulit eja yg tank ni..hekhek..;p